Google+

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

E.L.F. Haul - Part 1

Πριν από ένα μήνα περίπου η γνωστή στις περισσότερες (αν όχι όλες!) ELF έδωσε ένα κωδικό για έκπτωση 40% σε όλα τα προϊόντα της και το εκμεταλλεύτηκα για να κάνω την πρώτη μου αγορά! Ψωνίσαμε και πάλι μαζί με την Κωνσταντίνα Α., οπότε θα επανέλθει και εκείνη με τα δικά της πράγματα!
Πρέπει να πω ότι ενθουσιάστηκα με το χρόνο αποστολής, αφού η παραγγελία μου έφτασε μέσα σε μία εβδομάδα από την στιγμή της αγοράς και με κανονικό shipping!
Ας σας δείξω λοιπόν τα πραγματάκια που πήρα!
Όλα τα πραγματάκια που πήρα από την ELF!
Συνολικά η παραγγελία μου όπως την βλέπετε στην πάνω εικόνα κόστισε 15 ευρώ μαζί με μεταφορικά! Αγόρασα κυρίως προϊόντα για τα χείλη και πινέλα που είχα ακούσει τα καλύτερα και μπορώ να πω ότι έχω μείνει ικανοποιημένη από όλα!

1. Χείλη
Πήρα τέσσερα διαφορετικά προϊόντα,από lipgloss και lipsticks για να τα δοκιμάσω σε διαφορετικές αποχρώσεις:
Plumping Lip Glaze-Fire Coral
Luscious Liquid Lipstick-Rasberry
Hypershine Gloss-Berry Cherry
Lipstick-Seductive




Swatches με την ίδια σειρά
Δεν ήθελα κάποιο πολύ έντονο χρώμα, μιας και πλησιάζει η άνοιξη! Και τα τέσσερα είναι πολύ καλά, έχουν μεγάλη διάρκεια (κάτι που δεν περίμενα) και μπορούν εύκολα να συνδυαστούν με πολλά διαφορά μολύβια χειλιών. Αν έπρεπε να διαλέξω αγαπημένο θα έλεγα το Hypershine Gloss (το 3ο) γιατί ενυδατώνει πολύ τα χείλη χωρίς να κολλάει και μου αρέσει πάρα πολύ και το χρώμα! Το λιγότερο αγαπημένο μου είναι το Plymping Lip Glaze(το 1ο) γιατί το gloss του τσούζει πολύ στα χείλια, και δεν μπορώ να πω ότι βλέπω και μεγάλη διαφορά με αυτό ή χωρίς.

2. Eyeliner
Το cream eyeliner που πήρα έχει μωβ χρώμα και έδινε μαζί και το πινελάκι. Η τιμή του χωρίς έκπτωση είναι 4 ευρώ, και συνεπώς είναι πολύ φθηνότερο από αντίστοιχα "φθηνά" cream eyeliners που βρίσκουμε σε μαγαζιά ή από καταλόγους, στα οποία δεν περιλαμβάνεται και το πινελάκι! Δίνει πολύ έντονο χρώμα, απλώνεται πολύ εύκολα και έχει μεγάλη διάρκεια! Το μόνο που φοβάμαι είναι να μην στεγνώσει στην πορεία...

3. Τετραπλή σκιά
Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην πάρω κάποια παλετίτσα! Αυτή που διάλεξα είναι η Ivy και είναι η αγαπημένη μου από όλη την παραγγελία! Έκανα μάλιστα και ένα απαλό μακιγιάζ χρησιμοποιώντας μόνο αυτές τις τέσσερις σκιές:
Αυτό που μου αρέσει πολύ είναι ότι ανάλογα με την περίσταση μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για πρωινό βάψιμο όπως έκανα εγώ, ή για βραδινό χρησιμοποιώντας περισσότερο τις πιο σκούρες σκιές της παλέτας.

4. Πινέλα
Νομίζω ότι παραγγελία από την ELF χωρίς κάποιο πινέλο δεν υπάρχει!
Eyeshadow brush
Defining Eye brush
Fan brush
Με έχει εκπλήξει η ποιότητα τους! Ειδικά το πινέλο για σκιές είναι το αγαπημένο μου (όπως άλλωστε σας είχα πει και στο ποστ μου για τα Αγαπημένα Φεβρουαρίου). Το defining eye brush με βοηθά πολύ για να κάνω γωνίες αλλά και να βάλω σκιά κοντά στα βλέφαρα. Το fan brush το χρησιμοποιώ για να "καθαρίζω" το πρόσωπό μου μετά το τέλος του μακιγιάζ από παραπανίσια πούδρα, σκιά ή ρουζ.

5. Powder Foundation
Αυτό δεν είναι κάτι που αγόρασα εγώ,αλλά μου το έδωσε η Κωνσταντίνα Α. όταν έκανε το ξεκαθάρισμα των καλλυντικών της! Αφού λοιπόν μιλάμε για προϊόντα της ELF και έτυχε να μου το δώσει τώρα πρόσφατα το αναφέρω και αυτό!
Απόχρωση 02-Light
Είναι από τα καλύτερα foundations που έχω δοκιμάσει! Παρά το γεγονός ότι είναι σε μορφή πούδρας, παρέχει πολύ καλή κάλυψη,διαρκεί όλη τη μέρα και είναι πιο ελαφρύ από τα κρεμώδη foundations!

Ελπίζω να σας άρεσαν τα πραγματάκια που πήρα και περιμένω τα σχόλια σας με προτάσεις για άλλα προϊόντα ELF για την επόμενη αγορά!
Φιλιά πολλά!

19 σχόλια:

  1. Τι μου κάνειs,τι μου κάνειs με αυτά που βλέπω!Μόλιs έκανα λογαριασμό για Paypal και στάνταρ οπωσδήποτε θα παραγγείλω απο e.l.f. Όλα τέλεια είναι αυτά που έδειξεs,μεγιάααααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πειρασμος!Μην το συζητάς καθόλου! :)
      Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. αχ τελειαααα!πινελα θα παραγγειλω και εγω με την πρωτη ευκαιρια (aka προσφορα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω αυτό περιμένω για να πάρω τα υπόλοιπα της σειράς!

      Διαγραφή
  3. Εγώ τελικά δεν είχα κάνει κάποια παραγγελία αλλά το έχω στο μυαλό μου!! Πινέλα και σκιές θέλω περισσότερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thank you for your sweet comment on my blog!
    - I started following your blog - please follow back...!
    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ti na prwtopw gia elf! megali agapi!!
    Exw na sou protinw ta pinela tous apo tin studio line pou einai mayra, einai KATAPLIKTIKA!!!! ama prepei na pareis mono ena pare to poder brush kai tha me thumitheis!!! Episis ena proion pou tha sou elega na meineis makrua tou einai i HD powder apo tin seira studio. tha kanw ena video i ena post gia aytin tin poudra. pragmatika min tin pareis!!!
    ektos aytou pires teleia pragmata!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις προτάσεις σου!Θα τις ακολουθήσω σίγουρα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Goodmorning!
    Unfortunately I don't see that you are following me. So can you do that please?
    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. teleio!!
    An ksanadeis kati tetoio se parakalw an su einai efkolo steile mas kapoio minima gt mas endiaferei!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ειχα γραψει στο random post μου και στο twitter!παντα ειδοποιω γτ ξερω οτι ενδιαφερεστε!

      Διαγραφή
  8. wooow ολα αυτα μονο με 15 ευρω? τελειο! :)
    να σε ρωτησω τα μεταφορικα για Ελλαδα πoσο τα χρεωνουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 4.70 ευρω! Συμφέρει πάντα να περιμένεις να βγάλουν κωδικό για εκπτωση,βγαζουν πολυ συχνα!

      Διαγραφή
  9. γεια σας ενδιαφερομαι να αγορασω απο την εταιρια elf αλλα ηθελα να μαθω αν ειναι αναγκαια η χρηση τησ πιστωτικης καρτας διοτι δεν εχω :\ δεν υπαρχει καποιοσ διαφορετικος τροπος παραγγελιας για ευρωπη??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και κατι ακομα πωσ μπορω να δω την τιμη σε ευρω και οχι σε λιρεσ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αναστασία!Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις αγορές από εξωτερικό χωρίς τη χρήση κάρτας.Όμως δεν είναι ανάγκη να έχεις πιστωτική,μπορείς να έχεις χρεωστική!Επίσης στο site της ELF νομίζω πάνω δεξιά έχει επιλογή για να επιλέξεις το νόμισμα που θέλεις!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena