Google+

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Review : Love Alpha Fiber Mascara

To καλοκαίρι είχα δει ένα βίντεο της Anastasia's Wall στο οποίο έδειχνε μια ιδιαίτερη μάσκαρα που αγόρασε από το e-Bay και την είχε εκπλήξει θετικά! Πείστηκα λοιπόν και εγώ και την αγόρασα!

Πρόκειται για ένα σετ μάσκαρα της εταιρίας Love Alpha που αποτελείται από δύο προϊόντα,ένα gel και το θαυματουργό fiber. Μέχρι στιγμής την έχω βρεί μόνο στο e-Bay σε τιμή περίπου 7,50 ευρώ. Τα listings συνεχώς ανανεώνονται και μπορείτε να τα δείτε εδώ. Έρχεται σε δύο συσκευασίες,μία ροζ και μία λεοπάρ. Εγώ προτίμησα τη ροζ!


Πριν αναφερθώ στο πραγματικό προϊόν,να σας πω ότι η αγορά αυτή για μένα ήταν 2 σε 1! Το κουτάκι με τις δύο μάσκαρα είναι στο ιδανικό μέγεθος για να χωράει τα γυαλιά μυωπίας μου! Είναι σκληρό και δε χαράσσεται με τίποτα! Πριν προλάβω να χρησιμοποιήσω τη μάσκαρα είχα ενθουσιαστεί μόνο από αυτό!


Αλλά τι είναι το gel και το fiber; Το gel έχει το βουρτσάκι μιας συμβατικής μασκάρα. Η σύνθεση του είναι πιο αραιή από τις γνωστές μασκάρα και πιο κολλώδης. Δρα σαν βάση για το fiber και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο του σαν μάσκαρα,μιας και δεν δίνει χρώμα στις βλεφαρίδες,όγκο ή μήκος. Αν θέλετε μπορείτε να το αντικαταστήσετε με μια άλλη μάσκαρα, όμως στις δικές μου βλεφαρίδες παρατήρησα ότι το fiber λειτουργεί καλύτερα σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο gel.


Το fiber κάνει όλη τη διαφορά! Είναι ουσιαστικά μικροσκοπικές μαύρες τριχούλες που κολλάνε πάνω στο gel και δίνουν απίστευτο μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες.


H λογική πίσω από αυτή τη μάσκαρα είναι η εξής:

  • Αρχικά απλώνετε σε καθαρές βλεφαρίδες το gel
  • Στη συνέχεια,πριν στεγνώσει το gel, απλώνετε το fiber
  • Επαναλαμβάνετε για όσες στρώσεις θέλετε για πιο έντονο αποτέλεσμα
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τη διαφορά στις βλεφαρίδες μου:



Τα θετικά
  • Το αποτέλεσμα : Κάνει τις βλεφαρίδες να φαίνονται πιο πυκνές και μακριές!
  • Η τιμή : Ανταγωνίζεται επάξια καλές drugstore μάσκαρα.
  • Η συσκευασία : Όπως έγραψα και παραπάνω, το κουτί στο οποίο έρχονται οι δύο μάσκαρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως θήκη για γυαλιά.
  • Δε χρειάζονται ψεύτικες βλεφαρίδες : Αν είστε σαν και εμένα και δυσκολεύεστε με την τοποθέτηση ψεύτικων βλεφαρίδων, η μάσκαρα αυτή τις αντικαθιστά με ευκολία!
  • Δεν μουτζουρώνει: Επειδή το gel δεν είναι παχύρευστο ούτε ιδιαίτερα μαύρο,είναι πολύ δύσκολο να μουτζουρωθείτε κατά την εφαρμογή της!
Τα αρνητικά
  • Η διαδικασία : Δεν είναι μάσκαρα που την απλώνετε στα γρήγορα για να βγείτε έξω.Θέλει το χρόνο της για να βάλετε αρκετές στρώσεις για ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα
  • Το fiber μπορεί να πέσει : Κάποιες τριχούλες μπορεί να μην κολλήσουν στο gel και να πέσουν στα μάγουλα σας. Ευτυχώς με ένα πινέλο πούδρας μπορούν να απομακρυνθούν εύκολα
Θα δοκιμάζατε μία τέτοια μάσκαρα; Πώς σας φαίνεται;

Μην ξεχνάτε το giveaway μας που τρέχει μέχρι τέλος του μήνα!

21 σχόλια:

  1. ax thn thelo para poli afti tin maskara edo k kero alla den leo na tin paraggilo! nomizo ine ora!!!!

    megies kai filia polla xxx

    http://a-touch-of-colour-by-f.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!!
    Πολύ...sexy βλεφαρίδες ;)
    Φιλιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια! Κ εγώ την είχα βάλει στο μάτι από τότε που την είδα στο βιντεάκι της Αναστασίας. Απλώς δεν το έχω πολύ με τις αγορές μέσω internet, αλλά πρέπει να το ψάξω μου φαίνεται!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κάτι δύσκολο,αν θέλεις μπορείς να το ψάξεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Kι εγώ την κοιτούσα μετά το video της Aναστασίας!
    Μου την ξαναθύμισες..δεν θα γλιτώσει!

    p.s Υπέροχα μάτια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ενδιαφέρουσα φαίνεται και σε πολύ καλή τιμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας κορίτσια! μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σας και έγινα μέλος. επισκεφτείτε κι εσείς το δικό μου και γίνετε μέλη αν σας αρέσει.
    www.vickymarple.blogspot.gr
    (giveaway until 20/10)
    Kisses Vicky

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η συσκευασία υπέροχη!!! Το αποτέλεσμα φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ τη συσκευασία πρόσεξα πρώτα, τραγικη το ξέρω! Με γεια σου!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. This has a really cute packaging like prescription glasses. :) Nice product review. :) Im your new follower! Hope you could drop by my blog sometime. :)

    Dainty MD
    http://daintybabymd.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με έχεις βάλει σε τρομερά μεγάλο πειρασμό και σεν είναι σωστό. Θέλω τόσο μα τόσο πολυ να την δοκιμάσω τώρα.

    Το αποτέλεσμα φαίνετια πολυ πολύ ωραιο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eίμαι το νέο σου μέλος! Ευχαριστώ πάρα πολύ για το συγκεκριμένο post καθώς είμαι fan του συγκεκριμένου τύπου mascara και έχω της Marie Dalgar η οποία εν αντιθέσει με τη δική σου μου στοίχισε 25 ευρώ.. Και απ'όσο βλέπω κάνουν την ίδια δουλειά οπότε την επόμενη φορά θα αγοράσω σίγουρα αυτήν!
    Έχω review για τη μάσκαρα της Μarie Dalgar εδώ http://toothfairygardy.blogspot.gr/2012/10/marie-dalgar-mascara_17.html#comment-form για όποια ενδιαφέρεται..
    Πέρνα αν θες μια βόλτα και από το δικό μου blog :)
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η μάσκαρα είναι καταπληκτική, την είχα πάρει για 4$ από το ebay με free shipping ( Ήταν χωρίς τη θήκη της, για αυτό τόσο φτηνά τη πήρα). Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη και δεν περίμενα τέτοιο αποτέλεσμα. Αξίζει πραγματικά.
    Υ.Γ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΊΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ, ΑΥΤΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΟΥΛΑΕΙ. ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΛΟΒ ΑΛΦΑ ΜΑΣΚΑΡΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΟΥ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΟΤΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 12 ΕΥΡΩ+ 5 ΕΥΡΩ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ! ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΣΠΑΤΑ ΑΘΗΝΑ. ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΚ. ΜΕΤΑ ΛΕΩ, ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΕΒΑΥ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ Η ΙΔΙΑ ΜΑΣΚΑΡΑ ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟ ΠΟΛΥ 6 ΜΕ 7 ΕΥΡΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ!!! ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΕΙΠΑ ΣΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΣΕ 3ΠΛΑΣΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΚΛΟΠΗ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΕΚΟΨΑ ΚΑΘΕ ΕΠΑΦΗ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΩΡΑ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΤΙ ΤΙΜΗ ΘΕΛΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΚ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙΣ. ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΔΟΥΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ Μ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ Π ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤ FACEBOOK;ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ!ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK https://m.facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&refid=9&_rdr#!/roula.jonas

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena