Google+

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Maybelline Color Tattoos vs. Essence Stay All Day Eyeshadows

Τον τελευταίο καιρό οι κρεμώδεις σκιές έχουν γίνει ένα ιδιαίτερα διάσημο προϊόν μακιγιάζ! Εάν δεν γνωρίζετε τι είναι, πρόκειται για σκιές με κρεμώδη σύσταση που χρησιμοποιούνται ως βάση για τις κλασσικές πουδρένιες σκιές προσφέροντας λάμψη και καλύτερη διάρκεια. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν σκέτες ως κανονική σκιά! Η Maybelline και η Essence είναι από τις πιο οικονομικές εταιρίες καλλυντικών που έχουν λανσάρει τέτοιου είδους σκιές. Έχω δοκιμάσει μερικά χρώματα και από τις δύο και μετά από πολύ καιρό χρήσης τους έχω καταλήξει σε μερικά θετικά και αρνητικά στοιχεία για αυτές.

Ας ξεκινήσουμε με τις σκιές Stay All Day long lasting από την Essence.

01-Coppy Right
 Το χρώμα του χαλκού! Ιδανικό για πρωινό και βραδινό μακιγιάζ, χωρίς να χρειάζεται να βάλετε άλλη σκιά από πάνω!

02-Glammy goes to...
 Η σκιά αυτή με απογοήτευσε γιατί στέγνωσε πολύ γρήγορα και πλέον χρειάζεται αρκετή προεργασία για να βγει καλό το χρώμα (πρέπει να τη "ζεστάνω" τρίβοντας το πάνω μέρος για λίγα δευτερόλεπτα ώστε να μην βγουν κομμάτια).

03-Steel the Show
Από τις αγαπημένες μου σκιές, ιδανική για γκρι-μαύρο έντονο smokey eye!

For Fairies
Η σκιά αυτή είναι της Κωνσταντίνας Α.!Σαν χρώμα είναι πολύ κοντά στην Pink Gold της Maybelline που δείχνω παρακάτω!

Ας περάσουμε τώρα στα Color Tattoos της Maybelline.

15-Endless Purple
 Απογοήτευση. Όπως βλέπετε και από το swatch, η απόδοση αυτής της σκιάς είναι πολύ κακή. Έχει σχεδόν ματ τελείωμα, και χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να βαφτεί χωρίς κενά όλο το καπάκι του ματιού.

20-Turqoise Forever
 Η αγαπημένη μου σκιά! Έχει απίστευτη απόδοση χρώματος, τεράστια διάρκεια και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό!

65-Pink Gold
Τη σκιά αυτή τη φοράω σχεδόν καθημερινά για το πρωινό μου μακιγιάζ! Λατρεύω το χρώμα!Μπορεί να ταιριάξει με όλα τα χρώματα στην κόγχη του ματιού.

45-Infinite White
Μια ακόμα σκιά της Κωνσταντίνας Α.! Τη χρησιμοποιεί ως highlighter στα ζυγωματικά, στο εσωτερικό του ματιού και κάτω από το φρύδι και της αρέσει πάρα πολύ! Μάλλον πως και εγώ θα την αποκτήσω σύντομα!

Μια μικρή σύγκριση:
Τιμή: Οι Stay All Day της Essence κοστίζουν 3,50 ευρώ ενώ τα Color Tattoos της Maybelline 8,50 ευρώ, αν και το λευκό, μπλε και μοβ χρώμα έχει συνήθως έκπτωση 2 ευρώ.
Διάρκεια: Και οι δύο φόρμουλες προσφέρουν μεγάλη διάρκεια μέχρι να ξεβαφτείτε, χωρίς να μαζεύεται σκιά στην κόγχη.
Ποικιλία: Το κακό και με τις δύο εταιρίες είναι ότι έχουν λίγες αποχρώσεις (περίπου 10 η κάθε μία).
Ποσότητα: Οι σκιές της Essence περιέχουν 5,5 γρ. προϊόντος, ενώ της Maybelline 4 γρ.
Απόδοση: Όπως είδατε και από τα swatches η απόδοση των χρωμάτων δεν εξαρτάται απόλυτα από την εταιρία αλλά από το χρώμα της σκιάς. Υπάρχουν hits and misses και στις δύο εταιρίες.

Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές τις σκιές; Ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα; Θα χαρώ να μου δώσετε συμβουλές για επόμενες αγορές! :)

Μην ξεχνάτε να παίρνετε μέρος και στο giveaway μας!

24 σχόλια:

  1. Θα δοκιμάσω άμεσα απο essence να δω αν μου κάνουν, πολυ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τα έχω δοκιμάσει είναι η αλήθεια αλλά μου άρεσε πολύ που μας παρουσιάσατε και από τις δύο αυτές τις εταιρίες!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Copy Right της essence και το Pink Gold της Maybelline τα έχω και εγώ αλλά απογοητεύτικα λίγο από το πρώτο... το δεύτερο το λατρεύω!!!
    Έχω κάνει και εγώ σχετικό post...τσέκαρε το αν θες...
    Φιλιά!!
    http://studyaboutfashion.blogspot.com/2012/10/essence-stay-all-day-vs-maybelline.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο πρόβλημα έχουμε! Απλά της Essence θέλουν λίγη περισσότερη προσπάθεια για να δείξουν καλά! Νομίζω ότι η διαφορά στην τιμή το δικαιολογεί αυτό!

      Διαγραφή
  4. Της essence που έχω δοκιμάσει, μου άρεσαν κ μένα πολύ, αν κ όπως είπες στεγνώνουν κ θέλουν πίεση μετά για να βγουν. Από τα colour tatτoos θέλω να δοκιμάσω τη λευκή :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχει δοκιμάσει η Κωνσταντίνα Α. και της αρέσει πάρα πολύ! Την πρόσθεσα και στο post!

      Διαγραφή
  5. εχω και τις δυο εταιριες και ολα ειναι πολυ καλα στην αποδοση. απο την essence εχω μονο το 02 αλλα απο την maybelline εχω 3 χρωματα και ειναι ολα πολυ καλα. μηπως πετυχες τις αστοχιες των συγκεκριμενων καλλυντικων?
    παντως το επομενο που θα παρω ειναι το maybelline pink gold!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H μοβ είναι σίγουρα αστοχία για μένα,και το είδα μεταγενέστερα και σε άλλα reviews ότι δεν άρεσε...Με την Essence δεν έχω μεγάλο πρόβλημα, δε με πειράζει να το προσπαθώ λίγο! Γενικά είμαι ικανοποιημένη και από τις δύο φόρμουλες!

      Διαγραφή
  6. νομίζω έχω 7 από essence και 2 color tattoos
    Κάποιες essence έχουν πιο καλή σύσταση (πχ η μωβ και η μπλε είναι φανταστικές αλλά και η δική μου Glamy goes to βγήκε πολύ καλή, μόνο η ασημί δε μου άρεσε). Η μπλε Color tattoo δε μου άρεσε πολύ την έχω μόνο σαν gel eyeliner ενώ τη pink gold τη λάτρεψα. Πάντως για μένα η καλύτερη ever τέτοια σκιά ήταν από της LE New League της Essence. Καταπληκτικές κρίμα που δε κάνει όλες τις μόνιμες έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δει αυτή τη συλλογή πουθενά,μάλλον δεν έχει έρθει στην Ελλάδα ακόμα! Όταν και άμα έρθει θα τις κοιτάξω! Ευχαριστώ για το tip!

      Διαγραφή
  7. Λατρευω τις tatoo,κ η ροζ κ η τιρκουαζ γραφουν πανεμορφα, τις αλλες επιφυλασομαι να τις δοκιμασω. ειδες μηπως το διαγωνισμομου?
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το ποστ σου. Η Pink Gold είναι πολύ αγαπημένη απόχρωση, όπως και η taupe. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έχω βάλει ήδη στη λίστα μου το For Fairies! Είναι καταπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θελω πολυ να δοκιμασω της maybelline την τιρκουαζ,την ροζ και την taupe αλλα παντα το ξεχναω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ είναι τέλειες! Θέλω πάρα πολύ την taupe απόχρωση της Maybelline αν και ψιλολυπάμαι να δώσω για μια σκιά 8μιση ευρώ ενώ με 10 πήρα την καθε μία από τις εκπληκτικές παλέτες sleek..
    Ωραίο post όπως και να'χει, κατατοπιστικότατο :)

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο ακριβές είναι η αλήθεια,αλλά είναι από τα λίγα προϊόντα μακιγιάζ που δε με πειράζει να δώσω τόσα χρήματα!Μου αρέσουν πάρα πολύ! Αλλά φυσικά και οι παλέτες της Sleek είναι έρωτας! :)

      Διαγραφή
  12. Πολυ χρησιμο ποστ! Μηπως μπορεις να μ πεις ποσο προιον περιεχει η συσκευασια της essence και ποσο της Maybelline??? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενημέρωσα τη σύγκριση των δύο προϊόντων! Ευχαριστώ για την ερώτηση! :)

      Διαγραφή
  13. Ego exo tis Maybelline tin On and On Bronze!
    Den to eixa skeftei na dokimaza apo essence pou einai pio fthines... Nomiza den tha itan kales!
    Xmmm

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena