Google+

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Tommy G lip pencils




Σε μια πρόσφατη επίσκεψη μου στο Hondos Center ανακάλυψα τα διπλά μολύβια χειλιών της Tommy G με μόνο 5 ευρώ το ένα!Αγόρασα λοιπόν δύο το no4 το οποίο έχει δύο nude χρώματα και το no6 το οποίο έχει δύο ροζ αποχρώσεις!

Είναι αδιάβροχα,πάρα πολύ σταθερά και ενώ είναι μαλακά δεν λιώνουν στα χείλια όπως άλλα μολύβια χειλιών!Το μόνο κακό τους είναι το ότι μόνα τους δείχνουν τα ιδιαίτερα ξηρά οπότε θέλουν από πάνω είτε ένα lip balm ή κραγιόν!










Να λοιπόν πως μου αρέσει να τα συνδυάζω!!


  • Νο 3 "nudes"
    Η ποιο ανοιχτόχρωμη πλευρά είναι ολόιδια με το "B-list" της Lancome και μου αρέσει πάρα πολύ να τα φοράω μαζί!Το μολύβι γεμίζει τις γραμμές των χειλιών ώστε να μην φαίνεται περίεργο ένα τόσο ανοιχτόχρωμο χρώμα!


 Η πιο σκούρα πλευρά του είναι πιο εύχρηστη και τη φοράω είτε μόνη της είτε με δύο αγαπημένα κραγιόν.Το πρώτο είναι το "natural rosewood" από την Maybelline , ένα καφετί καθημερινό κραγιόν!Το δεύτερο είναι το "Patisserie" της Mac ,ένα MLBB κραγιόν με lustre υφή και ελάχιστο shimmer!



  •  No6 "pinks"
    Η μια πλευρά του μολυβιού με τα ροζ είναι ένα πολύ ιδιαίτερο ροζ-μοβ το οποίο συνδυάστηκε τέλεια με το lip glass τη Mac "Viva glam,Gaga"!


 Η δεύτερη πλευρά και η αγαπημένη μου είναι ένα πάρα πολύ ωραίο σκούρο ροζ !Το συνδυάζω με το "Rose velvet " της Revlon ή το "Vintage pink" της Avon!

Χρησιμοποιείτε μολύβια με το κραγιόν σας?Ποια προτιμάτε?

16 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα! Κ εγώ χρησιμοποιώ πάντα μολύβια χειλιών για να σταθεροποιώ τα κραγιόν ή και μόνα τους. Αγαπώ πολύ τα erre due :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Δεν έχω δοκιμάσει Errr due ακόμα αν και ακούω πολλά καλά !

      Διαγραφή
  2. Δε μπορω να βαλω κραγιον αν δεν εχω μολυβι!Νομιζω πως θα ξεχυλισει απο παντου ασε που διορθωνω και το σχημα των χειλιων μου,δειχνουν πιο μεγαλα και ζουμερα.Μου αρεσει το naturral του Κορρε,αλλα και απο mac το spice,subculture,και καποιες φορες το oak,παντως ακομη και μαρκα τυχαια αμα μου κολλησει το χρωμα θα το παρω,παντα κοιτω στα ευρειας,δε χαλω λεφτα για ακριβα μολυβια χειλιων,προτιμω να τα δινω σε πινελα και ρουζ,αυτα αν ειναι φτηνα,χαλαει ολη η δουλεια...Ακομη και με ενα πιο φτηνο make up χρησιμοποιωντας καλα πινελα εχω πετυχει τελειο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο νιώθω ! Αν δεν βάλω μολύβι θα τρέξει όλο το κραγιόν!Πολύ ωραίες οι επιλογές σου !

      Διαγραφή
  3. Τα vintage pink είναι τα πιο όμορφα! Συμφωνώ με τη Δέσποινα, του κορρέ είναι καταπληκτικά τα έχω δοκιμάσει κι εγώ!

    Marina @ minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τώρα θέλω και εγώ να πάρω του Κορρε !!Και να σκεφτείς δεν είχα προσέξει ποτέ ότι είχε μολύβια χειλιών!

      Διαγραφή
  4. Κωνσταντίνα,μου άρεσαν απίστευτα πολύ τα μολύβια αλλά κ τα κραγιόν σου,όμως είμαι σχεδόν σίγουρη ότι το vintage pink είναι της avon γιατί το έχω κι εγώ αλλά κ από τη συσκευασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλω κι εγω vintage pink, ποσο όμορφο και όλες οι επιλογές σου δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ όμορφο ,και να σκεφτείς το είχα αγοράσει εντελώς τυχαία !

      Διαγραφή
  6. Το 6 μου άρεσε πάρα πολύ!!! Θα του ρίξου μια ματιά σύντομα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τωρα να κανω ενα ασχετο σχολιο πολυ ομορφα ολα αλλα εχεις υπεροχα χειλη τοσο γεματα!
    απο μολυβια αυτο τον καιρο εχω 1 beauty line για καθε μερα γενικα δεν εχω ασχοληθει πολυ με τα μολυβια χειλιων -κακως -

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!Να σου πω και εγώ δεν τα είχα σε μεγάλη υπόληψη παλιότερα μέχρι που άρχισα να πασαλειβομαι με κραγιόν!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου!Να σε ρωτησω στο νουμερο 6 με τις αποχρωσεις ροζ ποιο μολυβι χρησιμοποιεις?Σε ευχαριστω εκ των προτερων :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena