Google+

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Firmoo Eyeglasses Review




Στο σημερινό post θα σας παρουσιάσω την εταιρία γυαλιών Firmoo. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εταιρία πώλησης γυαλιών όρασης που με τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές της κατάφερε το προηγούμενο έτος να γίνει ιδιαίτερα γνωστή και στην Ελλάδα.





Την εταιρία τη γνώρισα αρχικά από το μεγάλο hype που είχε δημιουργηθεί στο διαδίκτυο με την απίστευτη προσφορά για δωρεάν γυαλιά επαφής! Το πρόγραμμα αυτό συνεχίζεται ακόμη και μπορείτε να το δείτε εδώ. Αυτό που κάνετε είναι να διαλέγετε τα γυαλιά που επιθυμείτε, να ορίζετε τους βαθμούς μυωπίας, πρεσβυωπίας ή αστιγματισμού που έχετε και να παίρνετε το ζευγάρι αυτό δωρεάν πληρώνοντας μόνο τα μεταφορικά! Για Ελλάδα τα μεταφορικά είναι 13 ευρώ! Αγοράζετε δηλαδή ένα ζευγάρι γυαλιών όρασης ή ηλίου ακριβώς όπως το θέλετε για ένα πολύ μικρό αντίτιμο.

Ας σας δείξω όμως τα ζευγάρια γυαλιών που πήρα εγώ:


Πριν σας δείξω τους σκελετούς να σας πω ότι η διαδικασία επιλογής γυαλιών στο site είναι πολύ διασκεδαστική! Μπορείτε να ανεβάσετε φωτογραφία του προσώπου σας και να δείτε αν σας ταιριάζει ο σκελετός που επιλέξατε!



Το πρώτο ζευγάρι που πήρα έχει μπορντώ σκελετό με κάποιες ακαθόριστες γραμμές στο πλάι. Επέλεξα να έχει στενούς φακούς γιατί έτσι ήταν όλα τα γυαλιά που είχα συνηθίσει μέχρι τότε.

KLD8044 - Red(C5)
Ταίριαξαν αμέσως στο σχήμα του προσώπου μου και τα λάτρεψα! Ήταν τα πρώτα γυαλιά μυωπίας που φόρεσα για να βγω από το σπίτι (πάντα φορούσα φακούς επαφής) και έλαβα πολλά κολακευτικά σχόλια! Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα με το συγκεκριμένο σκελετό ήταν ότι ήταν αρκετά σφιχτός για το κεφάλι μου και έπρεπε ανά κάποιο χρονικό διάστημα να τον βγάζω για να ξεκουράζεται το σημείο πίσω από τα αυτιά.

Πήρα ακόμα ένα ζευγάρι για τη μαμά μου, που ήθελε να ξεφύγει από τους μεγάλους κοκκάλινους σκελετούς και να δοκιμάσει κάτι πιο μοντέρνο:

ESM1620 - Purple(C8)
Της άρεσε πάρα πολύ η ποιότητα των φακών αλλά και το συγκεκριμένο σχέδιο!

Τέλος η εταιρία επικοινώνησε μαζί μου και μου πρόσφερε τη δυνατότητα να δοκιμάσω ένα ακόμη ζευγάρι και να γράψω την ειλικρινή μου άποψη για αυτό. Επέλεξα λοιπόν να βγω από την comfort zone μου και να πάρω ένα τελείως διαφορετικό σκελετό!


Είναι τα πρώτα μου nerdy glasses! Έχουν μεγάλο φακό και είναι αρκετά πλατιά στο πλάι. Απλά τα λατρεύω! Είναι το ζευγάρι που φοράω συνέχεια όταν είμαι στο σπίτι και τα έχω φορέσει και για βόλτα! Επειδή ο φακός τους είναι τόσο μεγάλος με βολεύουν πάρα πολύ για τις πολλές ώρες που περνάω μπροστά στον υπολογιστή. Είναι επίσης πολύ ελαφριά και δεν κουράζουν τα αυτιά μου όσες ώρες και αν τα φοράω.

Να πώς είναι τα γυαλιά στο πρόσωπό μου:


Αυτά είχα να σας δείξω! Η επόμενη μου αγορά θα είναι σίγουρα γυαλιά ηλίου με μυωπία!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο σκελετό από την εταιρία Firmoo;

8 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα και σου πηγαίνουν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα! Ειδικά τα nerdy glasses σου πάνε πάρα πολύ! Πήρα και εγώ 4 ζευγάρια συνολικά, αν και για την ώρα έχω λάβει το ένα μόνο γιατί δεν τα παρήγγειλα όλα μαζί. Σύντομα θα γράψω και εγώ τη γνώμη μου!

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέσσερα;;Ουαου!Περιμένω να διαβάσω και το δικό σου ποστ!

      Διαγραφή
  3. Σου πάνε πολυ, ειδικά το πρώτο ζευγαρι!!! Πολύ όμορφοι σκελετοί, πρεπει να αντικαταστήσω τα γυαλιά μου οποτε σιγουρα θα κοιταξω το μαγαζί αυτο! Μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Ελπίζω να βρεις κάποιο σκελετό που να σου αρέσει!

      Διαγραφή
  4. Μαριαννάκι μου είναι τέλεια τα πρώτα και σου πάνε πολύ!!! Για τα τελευταία δεν έχω λόγια, είναι αγαπημένα...! ;) Τα φιλιά μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου! Τα δεύτερα είναι έρωτας πραγματικά!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena