Google+

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Review:Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Liner in Nude



Τον τελευταίο καιρό ερωτεύομαι όλο και περισσότερο τη Rimmel σαν Drugstore εταιρία καλλυντικών! Ψάχνω πάντα ευκαιρία να δοκιμάζω νέα προϊόντα και έτσι όταν πριν από λίγο καιρό ο Asos έβαλε έκπτωση 10% σε όλα τα Rimmel σπεύσαμε να ψωνίσουμε! Σε αυτό το post θα σας πω την άποψη μου για το μολύβι ματιών της σειράς ScandalEyes Waterproof Kohl Liner σε απόχρωση Nude.





Θεωρώ ότι ένα nude μολύβι ματιών δεν πρέπει να λείπει από καμία συλλογή καλλυντικών, μιας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό του ματιού (waterline) για να "ξυπνήσει" αμεσως το βλέμμα! Το συγκεκριμένο μολύβι της Rimmel είναι ιδανικό για το συγκεκριμένο σκοπό,μιας και είναι απίστευτα κρεμώδες, έχει ιδανικό χρώμα (όχι άσπρο αλλά ούτε τελείως μπεζ) και καταπληκτική διάρκεια! Το φοράω κάθε μέρα το πρωί και διαρκεί τουλάχιστον 8 ώρες,χωρίς να "τρέχει" και να ερεθίζει τα μάτια,μιας και είναι αδιάβροχο.


Τα μολύβια αυτά κυκλοφορούν σε 7 αποχρώσεις και μπορείτε να τα βρείτε στα ηλεκτρονικά καταστήματα Asos και FeelUnique με δωρεάν μεταφορικά και τιμή περίπου 5 ευρώ.
http://uk.rimmellondon.com/products/eyes/scandaleyes-waterproof-kohl-kajal
Κάποια "dupes" που εντοπίσαμε είναι το διπλό αδιάβροχο μολύβι της Tommy G σε απόχρωση 04 (τιμή 5 ευρώ) και το διπλό μολύβι της Essence από τη σειρά ... σε απόχρωση ... (δεν κυκλοφορεί πλέον,το είχα αγοράσει 3 ευρώ περίπου). Δεν είναι όμως τόσο κρεμώδη όσο το Rimmel,ούτε έχουν μεγάλη διάρκεια στα μάτια.



Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτό το μολύβι;
Ποιο είναι το all time favorite nude μολύβι ματιών σας;

7 σχόλια:

  1. Το λατρεύω! Από τη στιγμή που το απέκτησα έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του μακιγιάζ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ΟΚ λέω συνέχεια τα ίδα και τα ίδια..ζηλεύω! Θέλω τρελά και κολασμένα το συγκεκριμένο, στο συγκεκριμένο χρώμα!! ;-)

    Φιλιά πολλααα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακριβώς το ίδιο χρώμα έχω από Erre Due και παρόλο που είναι απίστευτα κρεμώδες, δε γράφει καλά στην εσωτερική γραμμή των ματιών μου. Μπήκε στη λίστα μου αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω φάει κι εγώ κόλλημα τον τελευταίο καιρό με την rimmel..το μολυβάκι φαίνεται πολύ ωραίο και θα το έχω υπόψιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena