Google+

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

NYX matte lipsticks (Indie Flick , Nude)

Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί η συλλογή μου με τα κραγιόν μεγαλώνει !Πριν λίγο καιρό αγόρασα δύο από τα ματ κραγιόν της NYX!! Επειδή δεν θέλω να έχω παρόμοιες αποχρώσεις διάλεξα δύο χρώματα που δεν είναι πολύ συνηθισμένα!
Nude
Η απόλυτη εξουδετέρωση του χρώματος των χειλιών αφήνοντας ένα ροδακινί τόνο!Επειδή πλέον τα μαλλιά μου τα βάφω κόκκινα τα pink-nude που έχω δεν μου ταιριάζουν πολύ.Αυτό όμως είναι απίστευτα κολακευτικό!Στην αρχή με ξάφνιασε το πόσο ανοιχτό είναι αλλά με πολύ έντονα μάτια είναι πανέμορφο!
Η υφή του είναι ματ αλλά όχι ιδιαίτερα στεγνή .

Μόνο του στα χείλια δεν είναι πολύ ωραίο γιατί τείνει να μαζεύεται στις γραμμές ,με ένα μολύβι όμως είναι απίστευτο και διαρκεί πάρα πολλές ώρες



Indie Flick
Επειδή μου είχε κάτσει να πάρω δύο κραγιόν, αποφάσισα να μην πάρω άλλο ένα κόκκινο, αλλά ένα πορτοκαλί έντονο μιας και όλες οι bloggers και youtubers έχουν τρελαθεί φέτος με αυτά!
Το indie flick είναι ένα απίστευτα έντονο πορτοκαλί!Όταν το πρωτοδοκίμασα ,έπαθα σοκ!Αφού ξεπέρασα τη φάση "Τι βλακεία είναι αυτή που πήρα!" άρχισε να μου αρέσει πολύ!
Με navy look σε μπλε τόνους δείχνει απίστευτο! (Το μπλε με το πορτοκαλί είναι απέναντι στον κύκλο των χρωμάτων, άρα ταιριάζουν απόλυτα,το είχαμε κάνει στα καλλιτεχνικά αν θυμάστε!)Κάτι τελευταίο που "αναγκάζομαι" να κάνω με το συγκεκριμένο χρώμα είναι να ταιριάζω χρώμα χειλιών με χρώμα νυχιών, αλλιώς μου φαίνονται λίγο παράταιρα !
Ανακάλυψα επίσης πως είναι ένα κοντινό dupe του Lady Danger της Mac!




Έχετε δοκιμάσει τα matte κραγιόν της NYX; Πώς σας φαίνονται;

24 σχόλια:

  1. Κωνσταντινα το Nude σου παει απιστευτα! btw το Lipliner του Tommy G ειναι καλο?? Ειναι αυτο που φορας στη φωτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφάκι!!Ναι,φοράω την πιο σκούρα πλευρά!
      Είναι πολύ καλά τα lipliner του Tommy G!Είναι πάρα πολύ σταθερά !!

      Διαγραφή
  2. Και τα δύο είναι τέλεια και το nude δεν περίμενα να είναι τόσο ωραίο! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα!!!Και μένα μου άρεσε πολύ τελικά ,για πρωι και βράδυ είναι πολύ καλό!

      Διαγραφή
  3. Πολύ τέλειο το πορτοκαλί και σου πάει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ευαγγελία!!
      Είχα τις αμφιβολίες μου αλλά βγήκε καλό!

      Διαγραφή
  4. Καλά και με τα δύο κούκλα είσαι αλλά το πορτοκαλο(κόκκινο) σου πάει τρελά στο έχω ξαναπεί ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφάκι!!Ναι, ναι μου το έχεις ξαναπεί!!Και σε σένα θα ταιριάζει,ίδια χρώματα έχουμε!

      Διαγραφή
  5. πάρα πολύ ωραία και τα δύο ! τα παρήγγειλες απο κάπου ?

    αν δεν σε πειράζει ρίξε μία ματιά και στο δικό μου blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Τα πήρα από το cherry culture όταν είχαν βάλει -40 % το Πάσχα!

      Διαγραφή
  6. Στην αρχή που βλέπω nude φοβήθηκα ομολογώ αλλά σου πάει πάρα πολύ! Ε, το πορτοκαλί είναι λατρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!!
      Βγήκαν και τα δυο πολύ καλά!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το nude τελικά! Εγω έχω το Summer Breeze. Μου αρέσει πολύ σαν κραγιον, αλλά δεν μου πηγαίνει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου άρεσε πάρα πολύ τελικά!Ήδη το φοράω σχεδόν κάθε μέρα!
      Το είδα στο blog σου,είναι πολύ περίεργο χρώμα ..Να σου πω την αλήθεια ούτε σε μένα ταιριάζουν αυτά τα χρώματα,προτιμώ τα πιο ζεστά!

      Διαγραφή
  8. to Indian flick einai teleioooooooooooo!!!
    8elw apegnwsmena to lady danger kai twra mou to xana8umises!!hahahah!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουαου ΤΕΛΕΙΕΣ και οι δυο αποχρώσεις αλλά ξέρεις ότι σε προτιμώ με τα φλογερά κόκκινα!! Κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το Indie Flick νομίζω μου κλείνει το μάτι.. χιχιχ :)
    Σου πάνε και τα δύο κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σου πάνε και τα δύο πολύ.. είσαι πολύ όμορφη... Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τι βαφή χρησιμοποιείς στα μαλλιά σου επειδή θέλω να πετύχω κ εγώ αυτό το χρώμα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!
      Συνήθως χρησιμοποιώ μια από αυτές τις δύο
      http://www.femme-fatale.gr/el-gr/Products/%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%92%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82%20ING%7C%CE%92%CE%B1%CF%86%CE%AE%20ING%20100ml%20%CE%9D%CE%BF%207.46%20(%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%8C%20%CE%9A%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF%20%CE%A4%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BF)
      http://www.femme-fatale.gr/el-gr/Products/%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%92%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82%20ING%7C%CE%92%CE%B1%CF%86%CE%AE%20ING%20100ml%20%CE%9D%CE%BF%207.44%20(%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%8C%20%CE%A7%CE%AC%CE%BB%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF%20'%CE%95%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%BF)

      Αλλά βάζω μέσα και λίγο ενισχυτικό σε κόκκινο-χάλκινο
      http://www.femme-fatale.gr/el-gr/Products/%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%92%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82%20ING%7C%CE%92%CE%B1%CF%86%CE%AE%20ING%20100ml%20Mixton%20%CE%A7%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF

      Διαγραφή
  12. Καλά, το nude το θέλω!!! Επίσης στην 1η φωτογραφία θυμάσαι ποιά βαφή μαλλιών είχες? Υπέεεεεροχο χρώμα!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena