Google+

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Hair tools


Είπα φέτος να ανανεώσω τα πάντα ,από ρούχα ,καλλυντικά μέχρι και χτένες! Έτσι ξεφορτώθηκα τις παμπάλαιες βούρτσες μου από το jumbo και επένδυσα σε λίγο πιο ακριβές και πολλά υποσχόμενες!


Kent Large Porcupine Hair Brush 

Στο δίλημμα μεταξύ μιας βούρτσας με φυσικές τρίχες ή του tangle teezer κέρδισε αυτή με τις φυσικές! Την είχα δει σε αυτό το post της φίλης μου της Εύης (myBlackBox) ,και γνωρίζοντας πως τα μαλλιά της είναι τέλεια και πάρα πολύ μακριά ,δεν είχα άλλη επιλογή παρά να την πάρω!
Διάλεξα αυτή που αποτελείται από τρίχες αγριόχοιρου (boar bristles) και μαλακά νάιλον "δόντια" . Η εταιρία υποστηρίζει πως τα νάιλον δόντια είναι υπεύθυνα για το ξεμπέρδεμα ενώ οι φυσικές τρίχες καθαρίζουν τα μαλλιά από τα προιόντα styling και τους δίνουν λάμψη χωρίς φριζάρισμα!
Μπορώ να πω πως συμφωνώ απόλυτα! Ξεμπερδεύει τα μαλλιά μου χωρίς να πονάω και σίγουρα αφαιρεί οτιδήποτε περιττό από πάνω τους (αν βουρτσίσω μαλλιά δεύτερης μέρας φαίνεται ένα απαίσιο χνούδι πάνω στη βούρτσα) !
Στο φριζάρισμα δεν έχω δει διαφορά ,μόνο και μόνο απ΄τη βούρτσα αλλά εκεί επεμβαίνει το πιστολάκι που θα σας δείξω παρακάτω!
Ένα πρόβλημα που εντόπισα είναι ότι στο πλύσιμο αργεί πάρα πολύ να στεγνώσει και πάντα καταλήγω να τη στεγνώνω με πιστολάκι.

The Body Shop Detangling Comb

Αποχωρίστηκα τις πλαστικές χτένες μου και αγόρασα αυτήν από το The body shop! Τη χρησιμοποιώ απαλά στα μαλλιά μου όταν ξυπνάω για να φανούν λίγο πιο περιποιημένα αφού δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να περάσει βούρτσα από μέσα!Ακόμη τη χρησιμοποιώ για να απλώσω εύκολα λάδια!
Για το μόνο πράγμα που δεν κάνει είναι το ξεμπέρδεμα, τραβάει πολύ τα μαλλιά και πονάει απίστευτα!


Siemens professional sensation 

Το πιστολάκι αυτό το είχε πάρει η μαμά μου για να το αφήσει στο χωριό αλλά προφανώς και δεν την άφησα !
Είναι το πιο τέλειο πιστολάκι που έχω βρει ποτέ μου!Είναι ο λόγος που έχω τρεις μήνες να χρησιμοποιήσω σίδερο! Ισιώνει τέλεια τα σπαστά μαλλιά μου σε ελάχιστο χρόνο (χρησιμοποιώντας μόνο την παραπάνω βούρτσα) και δεν υπάρχει περίπτωση να φουντώσουν ποτέ ,ακόμα και τις μέρες που βρέχει!
Έχει ισχύ 2000Watt και λόγω του κουμπιού Ion που βλέπετε μειώνεται το στατικό φορτίο και τα μαλλιά δεν ηλεκτρίζονται!
Το προτείνω ανεπιφύλακτα και θέλω να πάρω άλλο ένα για να μη χρειάζεται να το μοιράζομαι με την αδερφή μου ,μιας και έχει παρελθόν στα σπασμένα πιστολάκια!

Αυτά ήταν τα εργαλεία που χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου για αρκετό καιρό με έχουν αφήσει απίστευτα ικανοποιημένη!
Παρόλο που δεν νομίζω πως χρειάζομαι κάτι άλλο,αλλά επειδή πάντα μου αρέσουν οι νέες προτάσεις ,ποιό είναι το δικό σας holy grail εργαλείο μαλλιών;

8 σχόλια:

  1. Αυτή τη βούρτσα πρέπει να την τσεκάρω οπωσδήποτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία και τα 3! Τα πιστολάκια πρέπει να έχουν και κρύο αέρα γιατί και η πολλή ζέστη κάνει κακό στα μαλλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Kent είναι η μοναδική βούρτσα που έχω κρατήσει! Και ευχαριστώ για το κοπλιμάν :)
    Τις μισώ αυτές τις χτένες με τα τεράστια δόντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ανάρτηση!Με έβαλες σε πειρασμό με τη βούρτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πρώτη βούρτσα, η κεντ, μου άρεσε πάρα πολύ!!! Από που την πήρες;;;
    xoxo
    missybou.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αξίζει να επενδύουμε κάποια λεφτά για τέτοια προϊόντα!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραια αναρτηση, και εγω θελω μια τετοια βουρτσα και σιγουρα θα παρω μια τετοια αντι για μια tangle teezer!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena