Google+

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

High End Haul - Too Faced, Benefit, MAC


Hello αγαπημένοι αναγνώστες μας! Πέρασε πολύς καιρός από τότε που έχουμε να τα πούμε! Κάτι η δουλειά, κάτι η έλλειψη χρόνου γενικά, δεν μας είχε αφήσει χρόνο για να αφοσιωθούμε στο blog μας! Μετά από δυο μήνες απουσίας περίπου λοιπόν επανερχόμαστε με την υπόσχεση να ανεβάζουμε πολύ πιο συχνά αναρτήσεις και να έχουμε πολύ πιο συχνή επικοινωνία!
Για το πρώτο post του 2014 είχα ξεκινήσει να ετοιμάζω τα 13 Αγαπημένα του 2013, όμως μιας και πλέον ο προηγούμενος χρόνος έχει φύγει για τα καλά, θα σας δείξω μερικά πραγματάκια που πήρα τους τελευταίους μήνες από τα Sephora και τη MAC!

Too Faced Natural Eye Palette


Tην παλέτα αυτή την είχα βάλει πολύ καιρό στο μάτι! Είναι η best seller παλέτα για τα μάτια της Too Faced με τις πιο υπέροχες γήινες αποχρώσεις!


Η συσκευασία είναι από τα αγαπημένα μου χαρακτηριστικά αυτής της παλέτας! Έρχεται με τρεις καρτέλες με προτάσεις για μακιγιάζ που μπορούν να δημιουργηθούν από αυτή την παλέτα! Το προσωπικό μου αγαπημένο είναι το πρωινό μακιγιάζ με τις ματ αποχρώσεις!


Από τις σκιές οι αγαπημένες μου είναι η Push-Up (ένα υπέροχο μπρονζέ χρώμα) και η Honey Pot (ένα γλυκό χρυσό). Η παλέτα περιέχει και μια πολύ miss σκιά, την Nude Beach, που είναι ουσιαστικά chunky glitter και δεν μπορεί να απλωθεί με τίποτα στα βλέφαρα, ακόμα και με βάση.
Συνολικά η παλέτα αυτή είναι η go-to παλέτα μου για πρωινά μακιγιάζ και ανυπομονώ να βρω ευκαιρία να δημιουργήσω και έντονα smokey eye με αυτή!

Too Faced The Bronzed and the Beautiful Palette


Έψαχνα να βρω το Chocolate Soleil bronzer της Too Faced, το οποίο είχε εξαντληθεί από το κατάστημα Sephora που είχα πάει. Ίσως ήμουν τυχερή τελικά, γιατί αντ' αυτού πήρα τη συγκεκριμένη παλέτα με bronzers και highlighters που το περιέχει!


Το Chocolate Soleil είναι όντως το καλύτερο bronzer που έχω δοκιμάσει! Κάνει καταπληκτικά κοψίματα και μυρίζει σοκολάτα! Από τις υπόλοιπες αποχρώσεις της παλέτας χρησιμοποιώ πολύ το Perfected Sun ως highlighter, μιας και είναι το μοναδικό χρυσαφί highlighter που έχω, αλλά και το Sun Bunny σαν ρουζ!

Benefit Rockateur Blush


Tο είχα βάλει στο μάτι πάρα πολύ καιρό και επιτέλους το απόκτησα! Το Rockateur είναι ένα υπέροχο ροζ/ροδακινί ρουζ με υπέροχη λάμψη χωρίς να είναι shimmery, που πραγματικά ταιριάζει με όλα τα μακιγιάζ! Έχω βολευτεί πολύ και το πινελάκι που συμπεριλαμβανόταν στη συσκευασία και το καθρεπτάκι βοηθά πολύ στο γρήγορο μακιγιάζ! Με έχει εντυπωσιάσει η διάρκειά του και η μυρωδιά του!

MAC Extra Dimension Blush in Autoerotique


Aπό την πρόσφατη συλλογή της MAC Magnetic Nudes ερωτεύτηκα το ρουζ Autoerotique! Είναι ένα υπέροχο ροζ με κόκκινους υποτόνους, έχει satin τελείωμα και βρίσκω ότι κολλακεύει πολύ την επιδερμίδα μου που έχει κίτρινους υποτόνους!

Τα swatches από τα δυο ρουζ:


Όσον αφορά τιμές, δυστυχώς για τα 3 προιόντα που αγόρασα από τα Sephora δε θυμάμαι ξεχωριστές τιμές, όμως με το 35% που είχαν βάλει αρχές Ιανουαρίου τα είχα πάρει και τα 3 μαζί περίπου 65 ευρώ. Το συλλεκτικό ρουζ της MAC κόστισε 23 ευρώ.

Ελπίζω να σας άρεσε το haulάκι μου! Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα και αν σας αρέσει τόσο πολύ όσο μου αρέσουν εμένα!

Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα! Πολλά φιλιά!

10 σχόλια:

  1. πολυ ομορφες αποχρωσεις! κ ειναι πολυ ευκολοφορετες ,ο,τι πρεπει για καθημερινο μακιγιαζ
    φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου όλα Μαριάννα μου, πολύ όμορφα, να τα χαρείς ;-)
    Δεν ξέρω τι φταίει και κάθε φορά που πάω να αγοράσω too faced κάτι με σταματάει.. μου αρέσουν πολύ οι αποχρώσεις που επέλεξες! Το Rockateur το υπερ-αγαπώ και το MAC φαίνεται πανέμορφο!!

    Φιλιά πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα, ιδιαίτερα το ρουζάκι από Mac!! Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραίες αγορες!!! Κυριως τα προϊόντα για τα μάγουλα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες αγορές, να τα καταχαρείς όλα!! <3
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια όλα, υπέροχες αποχρώσεις!!! Με γεια Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια!Τι ωραίο το ρουζάκι της Benefit?!Και η συσκευασία και το χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με γειες !!!!! όλα είναι τέλεια!!!!! μου αρέσουν τόσο και οι συσκευασίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξεχώρισα την παλέτα σκιών. Έγινα μέλος στο blog σου. Please γίνε και εσύ στο δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάααρα πολύ ωραία όλα!!!!Ιδιαίτερα όμως μου έκανε κλικ το Benefit Rockateur Blush!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena